"חסדי דרור" הנציחה את אליעד אוחיון ז"ל, מתנדב שנרצח בשבת השחורה

ערב לזכרו של אליעד אוחיון ז"ל: מתנדב חסדי דרור שנרצח בשבת השחורה

 עמותת "חסדי דרור", הפועלת לסיוע למשפחות במצוקה ולמשפחות ילדים חולי סרטן, קיימה אמש ערב מרגש לזכרו של אליעד אוחיון ז"ל, תושב אופקים בן 23, שהיה מתנדב פעיל בעמותה ונרצח יחד עם אביו בטבח המחריד שאירע ב"שבת השחורה" ב-7 באוקטובר.

האירוע התקיים בחצר ביתה של אחת המתנדבות בעמותה, בהשתתפות אמו של אליעד, אחיו ואחותו הקטנים, כ-70 איש נוספים, ביניהם מתנדבים רבים ומשפחות של ילדים חולי סרטן שאליעד ליווה במסגרת פעילותו ההתנדבותית.

ערב ההנצחה נפתח במעגל סיפורים מרגש, בו שיתפו מתנדבים ומשפחות זיכרונות אישיים מהיכרותם עם אליעד, חוויות משותפות והשפעת חייו המשמעותית עליהם.

שיא הערב היה הופעתו של הראפר רביד פלוטניק, המוכר בכינויו "נצ'י נצ'", שהכיר את אליעד מפעילותו ההתנדבותית הענפה. נצ'י נענה להזמנת עמותת "חסדי דרור" והגיע לשיר את אחד משיריו האהובים על אליעד, תוך שהוא נותן ביטוי מרגש לחברות ולערכים המשותפים להם.

ערב ההנצחה היה אירוע מרגש ומפייס, שהיווה הזדמנות עבור בני משפחה, חברים ומתנדבים להתאסף יחד, לחלוק זיכרונות, להנציח את זכרו של אליעד ולהביע תמיכה במשפחתו.

אליעד אוחיון ז"ל זכור כאדם מלא שמחת חיים, נדיב ובעל לב זהב, שהתנדב רבות למען נזקקים. מותו טרגי פגע קשות בקהילה, אך זכרו ימשיך לחיות בליבם של כל מי שהכירו אותו.

בצילום (משמאל לימין): שרית, אמו של אליעד ז"ל, שירה אחותו, יאיר חיו והרפאר רביד פלוטניק.
רביד פלוטניק.
קרדיט צילום: Wiki Studio

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן