בהלה בפתח תקווה: תינוקת ננעלה ברכב בחניון הקניון הגדול

פתח תקווה: תינוקת ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "עבדתי בחניון הקניון כשלפתע ראיתי התקהלות מלחיצה"

אתמול בשעות אחר הצהרים, התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, בחניון הקניון הגדול בפתח תקוה.

יפעת מור, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה, הזעיקה את המתנדבים ונשארה על הקו עד להגעתם. גילון מנדלצוייג – מזכיר סניף פתח תקווה , יחד עם מתנדב הסניף, דוד פלג, נענו לקריאה, הגיעו במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צילום: דוברות ידידים

דוד מתאר: "סיימתי קניות בקניון, ובעודי עומד בפקק היציאה מהחניון התקבלה הקריאה. העמדתי את הרכב שלי בחניה הקרובה, ורצתי עם ערכת החילוץ לקומה בה הילדה ננעלה. גילון כבר היה שם, ובשיתוף פעולה חילצנו את הילדה במהירות. תחושת סיפוק מדהימה".

גילון מוסיף: "במסגרת עבודתי הגעתי לקניון לבדיקת מערכת החניה. לפתע ראיתי התקהלות בסמוך לרכב שחנה קרוב אליי. לשאלתי הסבירו לי שמחכים ל'ידידים' כי ננעלה תינוקת. הבאתי מהרכב שלי את ערכת הפתיחה, והתחלתי בחילוץ. דוד הצטרף, ויחד פתחנו את דלתות הרכב. האם מסרה את תודתה למוקד, ולכל המתנדבים המסורים".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן