הילי צובעת את העולם בסגול: מעל 1,200 רצים במרוץ לזכרה בכפר יונה

מרוץ כפר יונה ע"ש הילי סולומון ז"ל: זיכרון, אור ושמחה

מעל 1,200 רצים מכל הגילים השתתפו הבוקר – שישי – 19.4 במרוץ כפר יונה, שהתקיים לזכר הילי סולומון ז"ל,  מנרצחי פסטיבל נובה באוקטובר האחרון.

המרוץ, שנערך במקצי 2 ו-5 ק"מ, כלל טקס קצר בהנחיית שוער העבר לירן שטראובר, בו נשאו דברים ראש העיר כפר יונה אלברט טייב והוריה של הילי, מגי ובני סולומון, שיזמו את האירוע.

משפחת סולומון בחרה להנציח את הילי, בת 26 בלבד במותה, באמצעות מרוץ שמסמל את אהבתה לחיים, לריצה ולשמחה.

הילי אהבה ריצות והתחילה להתאמן למיני מרתון בחודשים האחרונים לחייה. המרוץ הזה הוא ביטוי של כל מה שהילי הייתה: שמחה, אור ואהבת חיים. רצינו להנציח אותה בצורה שתשקף את מי שהייתה, ולא בדרך של עצב ושכול.

למשימת קיום המרוץ נרתמה עיריית כפר יונה בשיתוף פעולה מלא עם המשפחה. המרוץ התנהל ללא תקלות ובאווירה מיוחדת של קהילה מתאחדת.

בראש כל מקצה רצו חבריה של הילי מהיחידות הצבאיות "קרקל" ו"עוקץ", בהן שירתה, כשדגלי ישראל בידיהם. הרצים עצמם לבשו חולצות סגולות ממותגות ופרחו לאוויר בלונים סגולים וכסופים – צבעי מותג בגדי המסיבות והפסטיבלים שהילי הקימה.

יותר ממרוץ

המרוץ אינו תחרותי אלא חווייתי.

לאורך המסלול התקיימו דוכני מזון, מוסיקה, פעילויות לילדים והפנינג לכל המשפחה. לאחר המרוץ תתקיים "מסיבת טבע" במרכז הצעירים בעיר.

"מסיבת הטבע" היא מעין סגירת מעגל: הילי אהבה מסיבות, הקימה מותג לבגדי מסיבות ופסטיבלים וסיימה את חייה במסיבה. משפחתה ביקשה להנציח אותה כמי ש"רקדה את החיים", ולא בדרך של עצב ושכול.

הנצחה בינלאומית

מרוץ כפר יונה הוא רק יריית הפתיחה בסדרת אירועים לזכר הילי שיתקיימו ברחבי העולם. ביום ראשון (21.4) יתקיימו שני מרוצים נוספים לזכרה בארה"ב, בטקסס ובפלורידה.

בנוסף, יוזמה בינלאומית בשם "הילי צובעת את העולם בסגול" קוראת לכל אחד לרוץ היכן שירצה ובאיזה מרחק שיחפוץ, לצלם את עצמו ולעלות את התמונה לרשתות החברתיות כשהוא לבוש בסגול – צבע מותג הבגדים של הילי.

אירועים נוספים לזכר הילי יתקיימו בחודש אפריל במלבורן, אוסטרליה, ובחודש יוני בהונג-קונג. בחודש שעבר התקיים מרוץ לזכרה גם בפריז, במעמד הוריה.

מרוץ כפר יונה ע"ש הילי סולומון ז"ל הוא הוכחה מרגשת לכך שגם מתוך טרגדיה אפשר לצמוח אור, אהבה וחיבור קהילתי.

 

קרדיט: דוברות עיריית כפר יונה
קרדיט: דוברות עיריית כפר יונה
קרדיט: דוברות עיריית כפר יונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן