הכירו את השיטה: זיוף סים והעברות כספים – חשיפת פרשיית הונאה ענקית

מחוז חוף יחידת ההונאה חשפו פרשיית הונאה ומרמה בהיקף של כ-12 מיליון₪ מקורבנות תמימים

שוטרי יחידת ההונאה של מחוז חוף חשפו פרשיית הונאה מתוחכמת בהיקף של כ-12 מיליון ש"ח, שהתבצעה על ידי מספר חשודים תוך ניצול זהויות קורבנות תמימים. במסגרת המבצע, הבוקר פשטו הכוחות על בתיהם של תשעה חשודים, עצרו אותם ותפסו כספת עם כ-200,000 ש"ח במזומן, עשרות כרטיסי סים ומסמכים.

שיטת ההונאה: השתלטות על חשבונות בנקים והעברות כספים באמצעות זיופי כרטיסי סים למכשירים ניידים.

החקירה נפתחה בעקבות דיווחים על העברות כספים ומשיכות חשודות מחשבונות בנקים של אזרחים תמימים. במהלך החקירה התברר כי החשודים פעלו בשיטה מתוחכמת של השתלטות על חשבונות בנק באמצעות זיוף כרטיסי סים. החשודים היו פונים לחברות סלולר ובנקים, מזדהים בפרטי הקורבנות שאותם הצליחו להשיג לאחר אקטיבציה של כרטיסי הסים, ומשם העבירו את הפרטים למכשירי הטלפון שלהם. דרך מנגנון זה הצליחו החשודים להוציא כספים מהחשבונות ללא ידיעת הבעלים האמיתיים

שוטרי ההונאה של מחוז חוף החלו בפעולות חקירה , הוצאת צווים וביצוע מעקבים לרבות יצירת שת"פים עם המוסדות, חברות הסלולר והבנקים.

כאמור הבוקר עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה, פשטו שוטרי ההונאה יחד עם בלשים ממחוז חוף לוחמי יס"מ ומג"ב חוף, יל"פ מנשה והדסק המחוזי על בתיהם של 9 חשודים מכפר קרע ומוסמוס בשנות ה-30 וה-50 לחייהם ועצרו אותם לחקירה במחוז חוף ובסיומה נכלאו.

היום בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

שנה לטבח: צה"ל חושף את ארסנל הטרור של חמאס בתצוגה נדירה

קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן