גיבורים מצילים חיים: הוקרה למאבטחים שזיהו את השריפה בפארק ז'בוטינסקי של קק״ל

צוות 3 ויחידת הביטחון של קק"ל העניקו תעודות הוקרה על פעילותם ונחישותם בזמן אמת של המאבטחים בפארק ז'בוטינסקי של קק"ל באזור זיכרון יעקב. שני המאבטחים, איברהים פאחמנה ורפי אלקדסה, שהיו הראשונים לזהות את השריפה, פתחו מיד את שערי הפארק ופינו את המשפחות ששהו בו.

ובמקביל החלו בפעולות כיבוי ראשונות, כאשר אליהם הצטרפו תוך זמן קצר עוד שלושה מאבטחים של צוות 3 שהגיעו לאתר: זוהיר ורקאני, גנאדי חומנקו, מועין מרעי וצוות הכיבוי של קק״ל באזור מנשה.

המאבטחים פעלו יחד למנוע את התפשטות השריפה ולשמירה על חיי אדם. המאבטחים פעלו עד להגעת לוחמי האש, סייעו בהכוונתם, סייעו בהורדת ארונות חשמל ופרסו צינורות כיבוי.

צילום: ירמי דוד, קק״ל

על פעילותם הנחושה והמקצועית הוענקו למאבטחים תעודות הוקרה במעמד ירמי דוד, מנהל מרכז שדה קק"ל שוני ופארק ז'בוטינסקי, גל רוזנטל מנב"ט מרחב מרכז בקק״ל, גיל חודורובסקי מנהל סניף צפון של צוות 3 ואלכס קוז'בניקוב סגן מנהל הסניף ומנהל הפרויקט באתר.

גיל חודורובסקי, מנהל סניף צפון של צוות 3 אמר: "נחישותם ופעילותם המהירה של המאבטחים מסייעת לשמור על חיים אדם מדי יום. הודות למקצועיותם של המאבטחים הגיבורים וערנותם הם היו הראשונים שזיהו את השריפה, להזעיק את כוחות הכיבוי ופעלו ללא חת ועל כך ניתנה להם הוקרה מיוחדת מצוות 3 וקק"ל".

לדברי גל רוזנטל, מנב״ט במרחב מרכז קק״ל: "צוות המאבטחים בשוני איתנו כבר כמה שנים. התגובה שלהם לשריפה היתה מרשימה – מהירה, נחושה, יוזמת ומקצועית. בדיוק כמו שאנחנו מצפים מצוות שמירה ואבטחה איכותי. העובדה שחלקם הגיעו מהבית כאשר עדכנו אותם על השריפה, ממחישה יותר מכל את אחריותם למקום ולעובדים בו. אנחנו גאים בהם!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן