רגעי חרדה בפתח תקווה: פעוטה ננעלה ברכב וחולצה ע"י ידידים

פתח תקווה: פעוטה שיחקה עם המפתח ונעלה עצמה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • "הייתי תוך כדי חלוקת חבילות לשבת עבור משפחות המתנדבים המגויסים"

היום בשעה 10:58 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה, ברחוב תל-חי בפתח תקווה.

אריה בורודיאנסקי, מוקדן ידידים שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע. שמריה אבא שאול – מנהל מרחב ירקון, ואיתמר עמר – מנהל אגף הדרכות ובטיחות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו שמריה ואיתמר את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צילום: דוברות ידידים

שמריה מספר: "הייתי תוך כדי חלוקת חבילות לשבת עבור משפחות המתנדבים שמגויסים כשהתקבלה הקריאה. הגעתי למקום במהירות רכוב על אופניים וראיתי שהמפתח בידי הילדה אחרי שהיא לחצה ונעלה את עצמה.

דגם הרכב היה בעל נעילה מאתגרת אבל בעבודה משותפת עם איתמר, הצלחתי לפתוח את הדלת ולחלץ את הילדה בשלום. ההורים וכן כוחות החירום שהצטרפו בהמשך, הודו לנו על החילוץ המהיר.

עוברי האורח היו בהלם ממהירות הפתיחה ומהצורה הנקייה והבטוחה. אני מקדיש את הזכות של שחרור ילדה קטנה, לשחרורם של החטופים בעזה כשהם בריאים ושלמים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד ושלא לתת אותו בידי הילדים מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן