מאחורי הקלעים של מחלקת השיקום: מרים גדיר וכוחה של שליחות אמיתית

מרים גדיר: סיפור של שליחות והשראה בסניף חדרה של הביטוח הלאומי

בכפר ביר אל-מכסור שבגליל התחתון, מתגוררת אישה מיוחדת, ששמה הולך לפניה בזכות העשייה המבורכת שלה. הכירו את מרים גדיר, עובדת סוציאלית בסניף חדרה של הביטוח הלאומי, שמקדישה את חייה לשיפור חייהם של אחרים.

מרים החלה את דרכה המקצועית לאחר שסיימה תואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה. היא השתלבה בעבודה במחלקת הסיעוד בסניף חדרה של הביטוח הלאומי, ושם עבדה במשך חמש שנים. במהלך התקופה הזו, היא לא עצרה לרגע והמשיכה לפתח את הידע והכישורים שלה, תוך שהיא מסיימת תואר שני בלקויות למידה באוניברסיטת תל אביב.

כאשר פרצה מלחמת "חרבות ברזל", נרתמה מרים לסייע למפונים ולמחלקת השיקום של הביטוח הלאומי, שעמדה בפני עומס רב עקב הצורך הדחוף בטיפול בנפגעי פעולות האיבה ובמשפחות השכולות. העשייה שלה בתקופה זו לא נעלמה מעיני הסובבים, ומרים החליטה להצטרף למחלקת השיקום בעצמה. מאז היא לא מפסיקה ללמוד ולפרוח בתפקידה החדש.

מעבר לעבודה התובענית והמאתגרת, מרים גם שותפה בצוות שוויון מגדרי בסניף, שבו היא פועלת כבר שנתיים לקידום פעילות חשובה בתוך הסניף ומחוצה לו. תרומתה הניכרת במסגרת זו מעידה על המחויבות העמוקה שלה לערכים של צדק ושוויון.

לסיום, מרים משתפת במילים מעוררות השראה: "הידיעה שיש לנו פוטנציאל לשנות חיים שלמים של אדם או משפחה העומדים מאחורי כל בקשה לקצבה, מביאה איתה תחושת סיפוק ומימוש עצמי עצום". המוטו שמנחה אותה בחייה הוא: "יעילות היא לא מקרית. היא תוצאה של מחויבות למצוינות, אחריות, ומאמץ ממוקד".

אין ספק שמרים גדיר היא דוגמה ומופת לשליחות, מקצועיות ואנושיות, המהווים השראה לכל מי שנפגש איתה, בין אם במסגרת עבודתה או בחייה האישיים.

עדכון תוספת של 40% למענק עבודה: מי הזכאים למענק ולתוספת?

קרדיט: ביטוח לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן