סוף לרעש: הרשות לאכיפה במקרקעין תפסה מכונות וכלי עבודה רועשים

סוף לרעש: הרשות לאכיפה במקרקעין תפסה מכונות במפעל מזהם בערערה

תושבי ערערה יכולים לנשום לרווחה: אתמול – א', 5.5.2024, פשטו מפקחי הרשות לאכיפה במקרקעין, בסיוע כוחות משטרה, על מפעל לכיפוף ברזל בערערה ותפסו מכונות וכלי עבודה חיוניים לתפקודו.

הפעולה בוצעה בעקבות תלונות חוזרות ונשנות על רעש בלתי נסבל מהמפעל, שהפר את מנוחתם של תושבי האזור ופגע באיכות חייהם.

במהלך הפשיטה נתפסו מכונות בשווי מאות אלפי שקלים, ביניהן מכונת כיפוף, מסור ועגורן. תפיסת המכונות פגעה משמעותית ביכולת התפקוד של המפעל והיא צפויה להביא להפסקת פעילותו המזהמת.

פעילות אכיפה נרחבת: פעולה זו מצטרפת לשורה של פעולות אכיפה שביצעה הרשות לאכיפה במקרקעין בחודשים האחרונים באזור הצפון, במטרה להסיר מפגעים סביבתיים ולשמור על איכות חיי התושבים.

הרשות לאכיפה במקרקעין מדגישה שהיא תמשיך לפעול בנחישות נגד שימוש אסור ובלתי חוקי במקרקעין, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להגן על הציבור מפני מפגעים סביבתיים ולשמור על איכות חייו.

חשיבות אכיפת החוק: מקרה זה מדגיש את החשיבות הרבה של אכיפת חוקי התכנון והבנייה. פעילות אכיפה נחושה וקשוחה מצד הרשויות יכולה להביא להפסקת פעילותן של מזהמים, לשיפור איכות חיי התושבים ולשמירה על הסביבה.

 תפיסת המכונות במפעל בערערה היא צעד משמעותי במאבק נגד מפגעים סביבתיים. אנו קוראים לרשויות לאכוף את החוק ביד קשוחה ולנקוט בכל הצעדים הדרושים על מנת להגן על בריאות הציבור ועל איכות הסביבה.

קרדיט צלם: באדיבות הרשות לאכיפה במקרקעין
קרדיט צלם: באדיבות הרשות לאכיפה במקרקעין
קרדיט צלם: באדיבות הרשות לאכיפה במקרקעין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן