אפוסטיל משרד החוץ – מלחמת חרבות ברזל.

קרדיט לתמונה canva

כל מה שצריך לדעת בכתבה הבאה. מה קרה במשרד החוץ מתחילת המלחמה ומה קורה עכשיו ואיך כל הדברים החדשים שקורים כרגע במשרד החוץ משפיעים ישירות עליכם. המשיכו לקרוא..

הדברים הסטנדרטים שרובינו מכירים:

עד פרוץ המלחמה זמני קבלת הקהל במשרד החוץ היו ראשון עד חמישי למעט שלישי. במסגרת קבלת קהל ניתן היה לבצע עד 10 מסמכים מול הפקיד המטפל, כמובן שזה מותנה בקביעת תור מראש דרך אפליקציית מיי ויזיט.

מה קרה במשרד החוץ בזמן מתכונת החירום שהנהיגה הממשלה?

החל מפרוץ המלחמה משרד החוץ נעל את שעריו כמו כל משרדי הממשלה השונים. כולנו התרכזנו במאמצים הביטחוניים להשבת השקט והרגיעה ועדיין עושים זאת. לאט לאט שבו המשרדים לפעילות הדרגתית כאשר במשרד החוץ הדברים לקחו יותר זמן ולא היה ניתן לקבוע תורים אלא רק "חריגים", עם הזמן החל המשרד לאפשר לשליחים ולאזרחים שהיה ברשותם תור להגיע בימי שני בבוקר בלבד, להפקיד את המסמכים ולחזור בצהריים כאשר הם מוכנים. (בשאר השבוע המשרד היה סגור לקבלת קהל) מה שאומר שאנשים שהגיעו מרחוק ומקרוב נאלצו "לבלות" יום שלם בירושלים על מנת לקבל חותמת אפוסטיל עבור המסמכים הנדרשים. מיותר לציין כי מי שנזקק לאימות מקדים ולא היה לו את החותמת הנדרשת לא יכל לקבל אפוסטיל והדבר יצר סיטואציה לא נעימה בלשון המעטה.

שינויים והתקדמות המשרד בכל הקשור לקבלת קהל:

לאור העובדה כי ישנו עומס בלתי רגיל על המחלקה הקונסולרית במשרד החוץ ולאור ההבנה כי ישנו צורך להמשיך בשגרת החיים עד כמה שניתן, החליט משרד החוץ לפתוח את שעריו בפני הבאים ולטפל במסמכים באופן פרונטלי וזאת בתנאי שיש למבקש השירות תור מוזמן מראש.

כאן המקום לציין, כי לא מעט אזרחים שניסו לקבוע תור לא הצליחו ונאלצו לוותר על ה"תענוג" ולמצוא אלטרנטיבות אחרות ככל ועמדו לרשותם.

ההחלטת הממשלה לשוב לפעילות מלאה ולסיים את מתכונת החירום בערים כגון ירושלים:

לפי החלטת הממשלה בתאריך 1.2.2024 ועד ליום 29.2.2024 הורחבה פעילות כלל בתי המשפט ומשרדי הממשלה השונים וניתנה אפשרות להגיש במזכירויות השונות וזאת לפי המתכונת הרגילה הנהוגה בימים כתיקונם.

ההחרגה של משרד החוץ

למרות האמור לעיל' החליטו במשרד החוץ להמשיך ולקבל קהל רק בימי שלישי ולנהוג באופן שונה משאר משרדי הממשלה. התוצאה הייתה המשך הלחץ הבלתי פוסק ואזרחים אשר בקשתם המוצדקת לא קיבלה מענה הולם כמצופה.

במשך כל הזמן הזה פעלנו ללא ליאות ועשינו ימים כלילות וכל שביכולתנו על מנת לאפשר ללקוחותינו לקבל חותמת אפוסטיל.

מה קורה החל מיום 25.2.2024 ?

החל ממועד זה השתנו מועדי קבלת הקהל במשרד החוץ והורחבו לימים ראשון שלישי וחמישי בזימון תור מראש במסגרת השעות המוצעות. למרות ההרחבה אנו עדים לכך שכמעט בלתי אפשרי לזמן תור שכן ברוב הזמן המוחלט האפליקציה לא מאפשרת לזמן תור.

ברי מזל שכן הצליחו לקבוע תור וביניהם עבדכם הנאמן יוכלו לקבל שירות 3 פעמים בשבוע בימים המצויינים. ישנם אנשים שמעדיפים לא להגיע ולהשתמש בשירותים פרטיים והדבר אכן מוכיח את עצמו כיעיל מהיר ופעם אחר פעם מקצר המתנות מורטות עצבים עומס רב ובזבוז יום שלם ולפעמים אף יותר מזה.

מה מומלץ לעשות?

היות ואנו לא יכולים לצפות את המחר המלצתנו היא לנצל את האופציה ולקבוע תור עד כמה שניתן לכם במסגרת האפשרות שמשרד החוץ מאפשר.

מה עוד ניתן לעשות?

היות ועבדכם הנאמן חי ונושם את המשרד בכל זמן נתון כדאי ומומלץ להיעזר בשירותינו.

ישאלו החברים מה השירותים שלכם כוללים ואיך זה עובד?

לכך נענה כי משימתינו בראש ובראשונה היא לאפשר ללקוחותינו הגרים רחוק את האפשרות להמשיך בשגרת יומם ולקבל אפוסטיל עד הבית.

הדברים שניתן לבצע אצלנו:

  • תשלומי אגרה
  • שינוי בילאומי מהיר
  • איסוף וחזרה לבית/משרד
  • טיפול מלא באפוסטיל משרד החוץ וטיפול במשרדים הנלווים ככל ויש צורך בכך.

היתרונות בעבודה איתנו:

  • שירות מהיר לעיתים תוך 48 שעות
  • ראש שקט – אין צורך לצאת מהבית מהמשרד
  • שינוע בילאומי מהיר ככל ונדרש
  • טיפול באפוסטיל בית המשפט
  • תרגומים
  • אימות נוטריוני

אז למה אתם מחכים?

התקשרו עכשיו וקבלו מאיתנו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

 

052-500-5850

לפרטים נוספים בקישור הבא – שלום ברזני אפוסטיל משרד החוץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן