נתינה לזכר גיבור: חב״ד הרצליה מחלקת ארוחות חמות

חלוקת קמחא דפסחא

ארוחה חמה: פרויקט חלוקת המזון הגדול של משפחת ג׳רבי וחב״ד הרצליה לזכרו של גיבור ישראל, סמ״ר אורי ג׳רבי ז״ל למען משפחות מעוטות יכולת

סמ״ר אורי ג׳רבי ז״ל, לוחם סיירת גבעתי שגופו הציל שני ילדים לאחר נפילתו במלחמת עזה, מונצח כעת דרך פרויקט ״ארוחה חמה״ של חב״ד הרצליה. במסגרת הפרויקט, מחלקים מדי יום 350 מנות מזון למשפחות מעוטות יכולת, ניצולי שואה, מחוסרי דיור, אלמנות ועוד.

הפרויקט הוקדש לזכרו של ג׳רבי בהובלת משפחתו, וחב״ד הרצליה רואים בו דרך להנציח את גבורתו של אורי ואת נדיבותו.

 מאות המתנדבים מכל רחבי העיר הרצליה פקדו השבוע את מתחם בית חב"ד במרכז העיר, על מנת לארוז סלי מזון לתושבי העיר שידם אינה משגת, מדובר במשפחות מעוטות יכולת, ניצולי שואה, מחוסרי דיור ועוד. כמדי שנה, כך גם השבוע הגיעו המתנדבים: חיילים, תלמידים ומשפחות עם ילדים, כדי לארוז ולהכין סלי מזון מלאים בכל טוב עבור מאות משפחות המתגוררות בעיר. סלי המזון היו עמוסים בכל טוב לחג: מצות, יין, בשר, ירקות, דגים, שמן, מלח ושאר מוצרים הנדרשים לארוחת חג משפחתית. הפעילות נערכה לזכרו של גיבור ישראל, סמ"ר אורי ג'רבי הי"ד, תושב העיר שנהרג במלחמה.

נעמי ג׳רבי, אמו של אורי ז״ל:

״הרב של חב״ד הרצליה ניהל את טקס הלוויה הצבאית של אורי, ובמהלכה התרשם מאוד מדמותו של אורי דרך ההספדים המרגשים שסיפרו על אופיו המדהים. הרב סיפר לנו על פרויקט מדהים בשם ׳ארוחה חמה׳ של חב״ד הרצליה במסגרתו הם מחלקים מדי יום 350 מנות מזון למשפחות מעוטות יכולת, ניצולי שואה, מחוסרי דיור, אלמנות ועוד, וביקש לערוך את הפעילות לזכרו ולמען הנצחתו. ׳ארוחה חמה׳ זהו פרויקט מאוד מתאים להנצחתו ומידותיו של אורי ז״ל שתמיד הסתכל על מי שאין לו, ילד שהציל ילדים מחרמות, ילד של נתינה.

הרב תמיר קסטיאל, בית חב״ד הרצליה:

״אנו מלווים את משפחת ג'רבי מרגע היוודע הדבר על נפילתו של אורי ז“ל, ומהרגע הראשון הרגשנו צורך עצום להנציח את אורי בדרכו שלו. שמענו מהוריו על מידותיו הנפלאות, על דאגתו לאחר ולחלש, שמענו על הלב החם והפתוח שלו, ואמרנו אסור לתת לדבר הזה להיפסק. נעמי, אמו של אורי סיפרה לנו שכשהייתה הולכת איתו ברחוב, הוא היה עוצר ליד קבצנים שראה ונותן את דמי הכיס שהיו מיועדים עבורו. המילים האלה נחרטו בזכרוני, ומאותו רגע החלטנו להקדיש את פרויקט ׳ארוחה חמה׳ ואת חלוקת המצרכים למשפחות מעוטות יכולת לחג הפסח, לזכרו.

אנחנו בחב״ד הרצליה, רואים את עצמנו כמי שנותנים למשפחה ולחבריו של אורי הזדמנות להנציח את אורי ז״ל בדרכו שלו, באמצעות נתינה עצומה זו, ובזכות גדולה של להאכיל אנשים רעבים, קשישים, ילדים, יתומים ואלמנות. נשמח לראות את כל חבריו של אורי הי״ד שותפים למיזם להנצחתו, מתנדבים ותומכים."

חלוקת קמחא דפסחא
צילום: פרטי
צילום: פרטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן