הלחץ עבד: חדרה תנשום אוויר נקי

הלחץ של ראש עיריית חדרה עבד: לא תקום תחנת כוח OPC2 בחדרה

ניצחון משמעותי לתושבי חדרה והסביבה: לאחר מאבק עיקש שהוביל ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, בשיתוף ראשי ערים ומועצות באזור ואיגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל, הממשלה החליטה לבטל את הקמת תחנת הכוח OPC2 בחדרה לצמיתות.

ההחלטה, שהתקבלה אתמול – ד', 17.4, מהווה ביטול של החלטה קודמת משנת 2023, ומבטיחה שנושא הקמת התחנה לא יעלה שוב לדיון.

מאבק נחוש: בן חיים גייס את ראשי הערים והמועצות באזור, ופעל בשיתוף פעולה הדוק עם איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל. יחדיו, הם הפעילו לחץ כבד על מקבלי ההחלטות בממשלה, תוך הדגשת הפגיעה הצפויה באיכות החיים של תושבי חדרה והסביבה כתוצאה מהקמת התחנה.

לחץ פוליטי מוצלח: בן חיים וסגנו, שלמה בוזגלו, נפגשו עם שרים רלוונטיים, ביניהם שר האנרגיה אלי כהן, שרת התחבורה מירי רגב והשרה להגנת הסביבה עידית סילמן. בפגישות אלו, קיבלו הבטחות מפורשות מצד השרים כי יפעלו לביטול תוכנית הקמת התחנה.

בשורה משמחת: אתמול, עם סיום ישיבת הממשלה, קיבלו בן חיים ובוזגלו עדכון בזמן אמת על החלטת הממשלה. ההודעה על ביטול הקמת תחנת הכוח OPC2 התקבלה בהקלה רבה בקרב תושבי חדרה והאזור.

בן חיים: "איכות החיים של תושבי חדרה והאזור אינה הפקר. אנחנו נמצאים בעיצומם של מאבקים קשים מול הותמ"ל והות"ל במספר זירות, ואני מאושר ששרי הממשלה הבינו כי חדרה היא לא החצר האחורית של מדינת ישראל! אין מקום לעוד תחנת כוח בעיר, ואני מודה לשרים ובעיקר לאלי כהן, מירי רגב ועידית סילמן, על התגייסותם למאבק לטובת תושבי חדרה. בתקופה כה מורכבת וקשה, נחבק כל בשורה טובה מהסוג הזה ונמשיך להיאבק בכל החזיתות גם בנושאים האחרים שחשובים לאיכות חייהם של תושבי העיר והאזור כולו"

הצלחה משמעותית זו מדגישה את כוחו של מאבק ציבורי נחוש ושיתוף פעולה בין גורמים מקומיים וממשלתיים.

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים
קרדיט: דוברות עיריית חדרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן